sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Si inca o iubesc

Am vrut să te opresc, să îţi cer să mai rămâi... dar ai plecat, nu aveam ce să îţi mai spun.
- Azi eu voi pleca.
- De ce? Ce să întâmplat dragoste?
- Nimic... dar să terminat.
- Nu înţeleg. Unde am greşit?
- Tu nu, eu însă...
- Ce tu?... despre ce este vorba?
- Dragul meu eu iubesc alt bărbat.
- Dar eu?... ce să întâmplat?
- Nimic.
Şi a plecat, lăsând în urma amintiri de poveste.
După vreo lună am primit o scrisoare, era scrisă de ea dar expeditorul era altcineva.
"Dragul meu, primeşti această scrisoare doar după ce eu nu voi mai fi, îţi mulţumesc pentru tot ce mai făcut să simt,
Pentru tot ce am trăit împreună, dar destinul meu a decis, ţi-am spus că iubesc alt
 bărbat pentru a te face să mă urăşti, dar realitatea era că acel bărbat era moartea,
Am fost diagnosticată cu o boala incurabila, cancer în ultima fază, ştiam cât de mult mă iubeai şi nu voiam să faci
vreo prostie, tu ai viaţa înainte, iar dacă mai iubit trăieşte şi iubeşte cât pentru doi,
 Eu te voi veghea de sus şi voi fi lângă tine, semnează cu multă iubire a ta dragoste"
Am trăit, am supravieţuit, dar nimic nu a mai fost la fel, azi după 30 de ani încă e prezentă în sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu